cybersecurity

cybersecurity

cybersecurity
cybersecurity

cybersecurity

cybersecurity

رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعیThe relationship between virtual social networks and collective identity

رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی

The relationship between virtual social networks and collective identity

هدف از این پایان نامه بررسی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی دانشجویان می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات193
حجم420 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

از آنجا که ارتباطات، اعم از فردی و اجتماعی، سنتی یا مدرن، نقش بسزایی در شکل گیری هویت دارند، بالطبع، تحول در نظام های ارتباطی می تواند دگرگونی های عمده ای در روند تکوین هویت ایجاد کند. به طور کلی رسانه های نوین ارتباطی فرصت های نوینی را در جهت تعامل خود و شبکه و فرایند شکل گیری هویت به وجود آورده اند و این رسانه های نوین می توانند تأثیرات مثبت و منفی زیادی بر هویت افراد ایجاد کنند.

 

 

 

از آنجایی که شبکه های اجتماعی مجازی تحول عمیقی در ارتباطات بین مردم ایجاد کرده است و کاربران را قادر کرده است با افرادی دیگر از کشور های با فرهنگ های متفاوت ارتباط برقرار کند و به تعامل و گفتگو و تبادل اطلاعات بپردازد و همچنین اینکه شبکه های اجتماعی مجازی کاربردهای متفاوتی که توسط خود اینترنت، وبلاگ‌ها، ایمیل و ... را که جداگانه هر کدام به کاربران ارائه می دادند را یک جا جمع کرده و همه این کارکردها و کاربردها را شاید هم بیشتر از این‌ها به کاربران خود ارائه می دهد.

 

 

 

 

این فناوری های نوین ارتباطی که شبکه های اجتماعی مجازی یکی از مهمترین آن‌ها می باشد مرزهای سنتی و فرضی جغرافیایی و زمانی را درهم شکسته و افراد را از بند مرزها رها ساخته است. به طور کلی می توان گفت که استفاده از این فناوری های نوین بخصوص در بین جوانان و نوجوانان های تأثیرات عمیقی بر ارزش های این جوانان و نوجوانان گذاشته و باعث تغییراتی در هویت و سبک زندگی این گروه سنی شده است. پژوهش حاضر با هدف رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی (ملی، قومی، مذهبی وجهانی) انجام شده است.

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

1- فصل اول: کلیات                                                   1
1-1-مقدمه                   2
1-2-بیان مساله               4
1-3-اهداف تحقیق         7
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق                                         7
1-5- تعاریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی                        9

 

 

 

2- فصل دوم: چارچوب نظری و تجربی تحقیق   10
2-1- پیشینه تحقیق          11
2-1- 1-مطالعات انجام شده داخلی                                    11
2-1-2- مطالعات انجام شده خارجی                                  14
2-1- 3-جمع بندی پیشینه تحقیق                                       17
2-2- مبانی نظری           18
2-2-1- هویت               18
2-2-1-1- هویت اجتماعی                                               19
2-2-1-2 کنش متقابل نمادین                                           20
2-2-1-3- سایر نظریه پردازان                                             21
2-2-2- شبکه های اجتماعی مجازی                                    23
2-2-3- شبکه های اجتماعی مجازی و هویت                       25
2-2-3-1- بری ولمن         25
2-2-3-2-آنتونی گیدنز     26
2-2-3-3- رولند رابرتسون                                                   27
2-2-3-4- مالکوم واتزر     28
2-2-3-5- مانوئل کاستلز  30
2-2-3-6- حوزه عمومی هابرماس                                      31
2-2-3-7- نظریه کاشت    31
2-2-3-8-نظریه استفاده و رضامندی                                     32
2-2-3-9- فیس بوک و هویت                                             32
2-3- چارچوب نظری تحقیق                                                34
2-4- فرضیه های تحقیق       37

 

 

 

3-فصل سوم: روش شناسی                                              39
3-1- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات                                 40
3-2- تعاریف مفاهیم           40
3-2-1- تعاریف مفهومی متغیرهای تحقیق                         40
3-2-2- تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق                           43
3-3- سنجش                    48
3-3-1 طیف لیکرت          48
3-4- اعتبار و پایایی           49
3-5- جامعه آماری و حجم نمونه                                         50
3-6- مراحل انتخاب نمونه                                                   50
3-7- ابزار های تحلیل داده ها                                               52

 

 


4- فصل چهارم:یافته های تحقیق                                 53
4-3-وضعیت تأهل پاسخگویان
جدول شماره (4-3) توزیع پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل
4-4-تحصیلات پاسخگویان
جدول شماره (4-4) توزیع پاسخگویان برحسب تحصیلات
4-5-دانشکده
جدول شماره (4-5) توزیع پاسخگویان به تفکیک دانشکده
4-6-میزان درآمد پاسخگویان
جدول شماره (4-6) توزیع پاسخگویان برحسب میزان درآمد خانوار
4-7-تعلق داشتن به طبقه
جدول شماره (4-7). توزیع پاسخگویان به تفکیک تعلق داشتن به طبقه
4-8-قومیت پاسخگویان
جدول شماره (4-8) توزیع پاسخگویان برحسب قومیت
4-9-میزان استفاده از اینترنت
جدول شماره (4-9) توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان استفاده از اینترنت
4-10-عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-10) توزیع پاسخگویان برحسب عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
4-11-میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-11) توزیع پاسخگویان برحسب میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
4-12-سابقه عضویت از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-12) توزیع پاسخگویان برحسب سابقه عضویت در شبکه های اجتماعی
4-13-تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-13). توزیع پاسخگویان برحسب تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی
4-14-میزان احساس آزادی در شبکه های اجتماعی مجازی
4-15-نوع استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-15). توزیع پاسخگویان برحسب نوع استفاده از شبکه های اجتماعی
4-16-نوع صفحات ایجاد شده و نوع اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
جدول شماره (4-16) توزیع پاسخگویان برحسب اشتراک و نوع صفحات ایجاد شده در شبکه های اجتماعی
4-17-نوع لایک و کامنت
جدول شماره (4-17). توزیع پاسخگویان برحسب نوع لایک و کامنت در شبکه های اجتماعی
4-18-نوع گروه ها و تالارها
جدول شماره (4-18). توزیع پاسخگویان برحسب نوع عضویت در گروه ها و تالارها در شبکه های اجتماعی
-19-نوع مخاطب
جدول شماره (4-19). توزیع پاسخگویان برحسب نوع مخاطبان در شبکه های اجتماعی
-20-نوع اخبار در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-20) نوع اخبار پاسخگویان در شبکه های اجتماعی مجازی
4-21-میزان تعلق به هویت ملی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-21-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی
4-22- میزان تعلق به هویت قومی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-22-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی
4-23-میزان تعلق به هویت مذهبی
جدول شماره (4-23-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی به تفکیک گویه
میزان را دارند.
جدول شماره (4-23-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی
4-24-میزان تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-1). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-2). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
4-25-رابطه بین ابعاد هویت جمعی (هویت ملی، قومی، مذهبی و جهانی)
4-26-رابطه بین ابعاد هویت ملی
جدول (4-26) رابطه بین ابعاد هویت ملی
4-27-رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
جدول (4-27) رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
-رابطه بین ابعاد هویت قومی
4-2- آزمون فرضیات          82

 

 


5- فصل پنجم: نتیجه گیری                                          
5-1- بحث و نتیجه گیری   112
5-2- پیشنهادات                118

 

 

منابع                                

پیوست                             


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

هدف از این پایان نامه ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات162
حجم3172 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیرشته فناوری اطلاعات (IT)

توضیحات کامل

این پایان نامه کارشناسی ارشد sdn با عنوان ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow می باشد. هدف از این پایان نامه مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی CN می باشد.

 

 

 

SDN یا شبکه‌های نرم‌افزارمحور سعی دارند هوشمندی شبکه‌ها را بیشتر کرده و با انتقال بخش کنترل داده‌ها از  سوئیچ و روتر سخت‌افزاری به لایه‌های نرم‌افزاری مجازی شبکه و بهره‌گیری از یک کنترلر نرم‌افزاری متمرکز، قابلیت‌هایی مانند برنامه‌ریزی، مقیاس‌پذیری، انعطاف‌پذیری، خودکارسازی، هوشمندی و توسعه نرم‌افزاری شبکه توسط سازمان‌ها را فراهم کنند[9]. بر خلاف Social networks شبکه های Community Network (آنلاین و آفلاین) از دیدگاه انسان شناسی جالب تر هستند. زیرا به نظر میرسد مردم در تمامی جهات زندگی با یکدیگر ارتباطی نداشته باشند. 

 

 

 

 

 

ساختار پایان نامه در مورد sdn شامل پنج فصل به شرح زیر می باشد :
•    فصل اول در خصوص بیان کلیات پژوهش و چرایی و چگونگی انجام آن می باشد.


•    فصل دوم به ادبیات موضوعی اختصاص دارد و مفاهیمی چون شبکه های اجتماعی (CN) ، شبکه های مش بی سیم (WMN) ، شبکه های نرم افزار محور (SDN) و پروتکل OpenFlow مورد بررسی قرار می گیرد و معماری و نحوه ی عملکرد و چالشهای پیش روی آنها ،به تفصیل بررسی می شوند.

 


•    فصل سوم مربوط به روش پژوهش بوده و به ارائه ی چارچوبی برای برپایه بستر آزمایشگاهی شبکه ها اجتماعی همراه با امکان آزمایش بر روی L2 در آن می پردازد و درباره ی ابزارهای مناسب برای این پیاده سازی این ساختار بحث می کند.

 


•    فصل چهارم مختص ارزیابی است که اولا معماری ارائه شده را از نظر درستی عملکرد ، انجام درست وظایف و همچنین کارایی سیستم بررسی و نقاط ضعف و قوت آن را بیان کرده و سپس بیان می کنیم که این معماری چگونه قادر به رفع چالش های گفته شده در فصل 2 خواهد بود.

 


•    فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات آتی برای کارهای آتی می باشد.

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
فصل اول : مقدمه     1
1.1    مقدمه    2
1.2    طرح مسئله    4
1.3    ضرورت تحقیق    4
1.4    سوالات تحقیق    6
1.5    محدوده ی پژوهش    6
1.6    فرضیات تحقیق    7
1.7    نوآوری های تحقیق    8
1.8    ساختار پایان نامه    8

 

 


فصل دوم : ادبیات و پیشینه ی تحقیق    10
2.1    مقدمه    8
2.2    زیرساخت یک شبکه    8
2.2.1    شبکه ها ی کامپیوتری را می توان بر اساس سه ویژگی متفاوت تقسیم نمود :    9
2.2.2    تجهیزات شبکه    14
2.3    شبکه های اجتماعی    16
2.3.1    خصوصیات و عملکرد شبکه های اجتماعی    19
2.4    رسانه های اجتماعی    21
2.4.1    ویژگی های رسانه های اجتماعی    21
2.4.2    انواع رسانه‌های اجتماعی    22
2.5    تفاوت Social Network و Community Network    23
2.5.1    Social networks    23
2.5.2    Community Network    24
2.6    شبکه های ارتباط بی سیم    26
2.6.1    شبکه های مش بی سیم    26
2.6.2    نقش شبکه های بیسیم مش در شبکه های اجتماعی    31
2.7    آزمایشگاه اجتماعی    32
2.8    محدودیت فناوری شبکه های کنونی    35
2.8.1    پیچیدگی های منتهی به کاهش درآمد    37
2.8.2    سیاست های متناقض    38
2.8.3    فقدان مقیاس پذیری    38
2.8.4    وابستگی به فروشنده    39
2.9    شبکه های نرم افزار محور    39
2.9.1    تاریخچه ی شبکه های نرم افزار محور    40
2.9.2    شبکه های نرم افزار محور    45
2.9.3    معماری SDN :    50
2.10    پروتکل OpenFlow    55
2.10.1    FlowTable    60
2.10.2    Open Flow Switch    61
2.10.3    کنترل کننده    63
2.10.4    حالت های برنامه های کنترلی OpenFlow    66
2.10.5    کاربرد های Open Flow    67
2.10.6    Openflow    69
2.10.7    معماری منطقی سوئیچ    69
2.10.8    مولفه‌های جدول جریان داده    71
2.10.9    مولفه فیلدهای تطبیق داه شده ورودی یک جدول شامل فیلدهای ضروری زیر است:    71
2.10.10    فیلد‌های زیر ممکن است پشتیبانی شوند:    72
2.10.11    مشخصات Openflow  کارهای زیر را انجام می دهد:    74
2.10.12    دستورالعمل‌ها 4 نوع هستند:    75
2.10.13    خط لوله جدول جریان داده    76
2.10.14    ساختار پروتکل Openflow    78
2.11    مقایسه ی معماری شبکه های نرم افزار محور با معماری فعلی شبکه های کامپیوتری    80
2.12    موانع    82
2.13    چالش ها    83
2.13.1    شبکه های مش بی سیم    83
2.13.2    شبکه های اجتماعی و بستر های آزمایشی شبکه های اجتماعی    84
2.14    کار مرتبط    86
2.14.1    SDN در شبکه های مش بی سیم    87
2.14.2    SDN در محیط های ناهمگن و روستایی    89
2.14.3    SDN در شبکه های تلفن همراه    90
2.15    نتیجه گیری    91

 

 

 


فصل سوم : روش تحقیق     93
3.1    مرور کلی و توصیف ساختار    68
3.1.2    تصمیم گیری    69
3.2    پیاده سازی معماری    79
3.2.1    poxy ، یک پروکسی برای کنترل کننده ی pox of.    80
3.2.2    openVswitch    84
3.2.3    OpenDayLight    85
3.2.4    نرم افزار خارجی    87
3.2.5    آزمایشات L2 در جامعه آزمایشگاه    90
3.3    نتیجه گیری    95

 

 

 


فصل چهارم : ارزیابی     97
4.1    مقدمه    90
4.2    ارزیابی    90
4.2.1    ارزیابی عملکرد    90
4.2.2    تجزیه و تحلیل عملکرد    91
4.2.3    سربار ارتباطات    92
4.3    بحث    96
4.3.1    مقابله با چالش ها    96
4.3.2    مشخصات توزیع شده در این معماری    98
4.4    نتیجه گیری    99

 

 


فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات    99
5.1    نتیجه گیری    98
5.1.1    محدودیت های تحقیق    100
5.2    کارهای آتی    102
5.2.1    تعمیم معماری ارائه شده برای شبکه های اجتماعی CN و WMN ها    103
منابع و مآخذ    105

 
 

 

 


فهرست جدول ها
جدول 2.1    مدل مرجع OSI به همراه پروتکل های قابل اجرا در هر لایه    10
جدول 2.2    مدل مرجع OSI و تجهیزات SDN پیاده سازی شده بر روی این مدل    39
جدول 2.3    پیغام های ورودی‌های جریان داده در جداول جریان داده      58
جدول 2.4    مقایسه ی معماری شبکه های نرم افزار محور با معماری فعلی شبکه های کامپیوتری    60

 

 

 

 

فهرست شکل ها
شکل 2.1    ساختار اجتماعی Social Network    19
شکل 2.2    ساختار اجتماعی Community Network    20
شکل 2.3    ترسیمی از معماری شبکه مش    22
شکل 2.4    نوعی از معماری WMN      25
شکل 2.5    معماری آزمایشگاه اجتماعی     26
شکل 2.6    نگاه انتزاعی به مفهوم آزمایشگاه اجتماعی      27
شکل 2.7    معماری عمودی تجهیزات فعلی شبکه    34
شکل 2.8    معماری افقی تجهیزات شبکه ی SDN    35
شکل 2.9    شمایی از SDN    36
شکل 2.10    ساختار منطقی SDN     38
شکل 2.11    SDN Domain     40
شکل 2.12    اجزای سازنده ی Open Flow     42
شکل 2.13    نمونه ای از شبکه Openflow enabled switch     43
شکل 2.14    فیلد های  یک  Flow Table     44
شکل 2.15    هدر یک سوئیچ Type0     47
شکل 2.16    معماری منطقی سوئیچ     51
شکل 2.17    خط لوله ی جریان داده     56
شکل 3.1    ساختار کلی معماری    68
شکل 3.2    استقرار OpenVswitch    70
شکل 3.3    استقرار کنترلر    71
شکل 3.4    دو روش ممکن برای دستیابی به اتصالات L2    72
شکل 3.5    نحوه ی صحیح برقراری اتصالات رابط های شبکه ی محلی و مدیریتی    74
شکل 3.6    بقراری اتصال با کنترل کننده    75
شکل 3.7    استقرار پروکسی کنترلر    76
شکل 3.8    ساختار نهایی بستر آزمایشگاهی    77
شکل 3.9    پیاده سازی بخش های اصلی ساختار    82
شکل 3.10    استقرار و پیاده سازی نرم افزار های کنترلر و مدیریت گره ی Confine    83
شکل 3.11    برقراری ارتباط با گره های جامعه توسط پروتکل و اتصالات Batman–adv    84
شکل 3.12    دیدگاه کاربر از توپولوژی    86
شکل 3.13    دیاگرام سلسله مراتبی نحوه ی گردش کار معماری    87
شکل 3.14    دیاگرام همکاری نحوه ی گردش کار معماری    88
شکل 4.1    واسط کاربری OpenDayLight    91
شکل 4.2    دو نقطه اصلی در ایجاد سربار های ارتباطی    93
شکل 4.3    معماری سرور بستر آزمایشی    93
شکل 4.4    معماری گره ی بستر آزمایشی    94

 


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه

بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برقمخابرات بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه تخصیص منابع در سیستم های بی سیم مشارکتی مدیریت منابع در دسترس شبکه به منظور بهبود کارایی شبکه


مشخصات فایل
تعداد صفحات138
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق-مخابرات

بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه

 
 
چکیده:
نیاز کاربران مخابراتی، ارسال اطلاعات با نرخ مناسب و احتمال خطای کدبرداری به اندازه دلخواه کوچک می‌باشد. بنابراین تلاش مهندسین مخابرات در جهت بهبود نرخ ارسال اطلاعات برای کاربران مخابراتی می‌باشد. برآوردن این نیاز مستلزم امکاناتی ازقبیل پهنای باند فرکانسی، توان و زمان که به عنوان منابع یاد می‌شوند، است. به دلیل محدودیت در منابع موجود می بایست به دنبال راهکارهایی برای غلبه بر این محدودیت‌ها بود.
 
 از جمله این راهکارها افزودن «شناخت» به تجهیزات کاربران و مجهز نمودن آنها به «راهبردهای مشارکت» در شبکه های مخابراتی بی سیم می باشد. استفاده از گره های رله و کاربرانی که نقش رله را ایفا می کنند باعث می‌شود تا از منابع موجود که در اختیار دیگر کاربران شبکه است، استفاده موثرتری شود. حتی گره های رله را می توان جزء منابع به شمار آورد و سعی بر مدیریت آنها نمود. افزودن شناخت باعث می شود تا کاربران از پهنای باند فرکانسی رها شده، به شیوه ای موثرتر استفاده کنند. با این حال برای مدیریت منابع دیگر مانند توان باید الگوریتم هایی به کار بسته شود تا نهایت استفاده از منابع انجام پذیرد. 
 
در این رساله راهبرد مشارکتی با بازده طیفی مناسب برای سیستم‌های بدون سیم معرفی می‌شود و کارایی آن با معیار احتمال خاموشی و نرخ خطای سمبل مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین راهبرد مورد نظر در یک شبکه ثانویه مبتنی بر شناخت بکارگیری می‌شود. با توجه به محدود بودن طیف و منابع در دسترس شبکه ثانویه مبتنی بر شناخت، استفاده از یک راهبرد با بازده طیفی بالا برای چنین شبکه ای ضروری می باشد. نشان داده می شود که راهبرد کدبرداری و گسیل نموی-انتخابی یک راهبرد موثر با بازده طیفی مناسب تر نسبت به دیگر راهبردهای مشارکتی است. کارایی راهبرد کدبرداری و گسیل نموی-انتخابی برای شبکه ثانویه مبتنی بر شناخت نیز بررسی شده است. همچنین اثرات شبکه اولیه بر کارایی این شبکه ثانویه نیز بررسی شده است. 
 
 
 
کلمات کلیدی:

تخصیص منابع

شبکه های مشارکتی  

شبکه های مبتنی بر شناخت

سیستم های بی سیم مشارکتی

 
 
 
فهرست
1 پیشگفتار 1
1-1 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1
2-1 تاریخچه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
3-1 ساختار رساله . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
 

2 مروری بر راهبردهای مشارکت و شناخت 9

1-2 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
2-2 مشارکت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10

1-2-2 راهبردهای رله کردن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11

3-2 کانال مبتنی بر شناخت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13

1-3-2 اطلاعات جانبی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14

مشارکت و شبکه های مبتنی بر شناخت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

شبکه های مبتنی بر شناخت . . . . . . . . . . . . . . . . . .
کارایی شبکه بیسیم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

معیارهای کارایی سنجی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

مدلهای کانال بیسیم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 
5-2 نتیجه گیری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
 

3 راهبرد کدگشایی و گسیل نموی-انتخابی 26

1-3 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
2-3 بررسی راهبرد کدگشایی و گسیل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27

3-3 بررسی راهبرد کدگشایی و گسیل نموی-انتخابی . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30

4-3 احتمال خاموشی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
1-4-3 احتمال خاموشی در کانال رایلی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
2-4-3 احتمال خاموشی در کانال رایسین . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
3-4-3 احتمال خاموشی در کانال ناکاگامی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39

5-3 احتمال خطای سمبل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41

1-5-3 احتمال خطای سمبل کانال رایلی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
2-5-3 احتمال خطای سمبل کانال رایسین . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
3-5-3 احتمال خطای سمبل کانال ناکاگامی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
6-3 اختصاص بهینه توان بین منبع و رله . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
7-3 تحلیل وارزیابی نتایج . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
8-3 نتیجه گیری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
 

4 محدودیت توان شبکه مشارکتی مبتنی بر شناخت 60

1-4 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
های مبتنی بر شناخت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61

پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی

پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی

هدف از این پایان نامه پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات138
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی عمران

توضیحات کامل

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد در مهندسی عمران

پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی

 
 
 
 
 
چکیده
سدها همواره از سازه های زیر بنایی شمرده می‌شوند و دارای ارزش حیاتی می باشند. در گذشته ایجاد سد عمدتاً با اهداف تأمین آب آشامیدنی و آبیاری مزارع کشاورزی بوده ولی امروز به دلیل نیاز به انرژی برق آبی و اهداف دیگر توسعه بیشتری یافته است. برآورد میزان ۲۰ میلیارد متر مکعب برداشت از آب‌های شیرین جهان خود دلیلی بر اهمیت سد سازی در دنیای امروز است.  از این رو، بررسی و جلوگیری از خرابی سدها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
 اگرچه در گذشته پدیده روگذری، اولین دلیل تخریب سدها بوده است اما امروزه با افزایش دوره طراحی سیلاب، عمده ترین مشکلی که توجه مهندسان را به خود جلب کرده است، مسئله تراوش است. وجود تراوش در سدهای خاکی غیر قابل اجتناب است، اما اگر شرایط مناسبی برای فرسایش خاک وجود داشته باشد، موجب شسته شدن نقاط مستعد گردیده و چنانچه در ابتدای بروز فرسایش اقدامات لازم صورت نگیرد، به تخریب سد منجر می شود. اصولاً بروز تراوش در سدهای خاکی امری اجتناب ناپذیر است. اما می بایست تراوش طوری مهار شود تا در مدت 50 الی 100 سال بهره برداری سد، نتواند به پایداری و ایمنی سد لطمه ای بزند. با وجود تمام پیشرفت هایی صورت گرفته در علم مهندسی ژئوتکنیک، معضل تراوش تا به امروز اصلی ترین مشکلی است که در سدها بروز می کند.
 
در این تحقیق تلاش شد با به کارگیری شبکه عصبی مصنوعی به عنوان یکی از قویترین و معروف-ترین روش های داده کاوی به پیش بینی تراوش از بدنه سد  خاکی "ستارخان" پرداخته شود. جهت تحقق به این هدف، از مجموعه داده ای شامل 1684 داده پیزومتری استفاده شد. مجموعه داده به دو بخش آموزش و صحت سنجی با نسبت 80 به 20 تفکیک شدند. به کارگیری پارامترهای آماری مناسب و کاربردی نشان داد شبکه ارائه شده به خوبی آموزش دیده است و قابلیت بالایی در پیش بینی پدیده تراوش دارد. بررسی جامع آمار خرابی در سدها، علل مختلف خرابی سدهای خاکی و شناخت پدیده تراوش به عنوان مهمترین علل خرابی سدهای خاکی از دیگر بخش های مهم این تحقیق می باشند. 
 
 
 
 
کلمات کلیدی:
تراوش
داده کاوی
آمار سدسازی
سدهای خاکی
علل خرابی سدها
شبکه عصبی مصنوعی
 
 
 
 
 
 
مقدمه
کشور ایران بروی کمربند خشک کره زمین قرار دارد. متوسط بارندگی در ایران در حدود یک سوم بارندگی جهان و کمتر از یک دوم متوسط بارندگی آسیا می‌باشد؛ لذا اهمیت برنامه ریزی و مدیریت استفاده از منابع موجود آب امری حیاتی محسوب می‌شود. از این رو، شرایط اقلیمی کشور و نیاز آن به احداث سازه های ذخیره آب، احداث سدها را در دستور کار برنامه  ریزان قرار داده است که به عنوان سازه های مهارکننده آب‌های سطحی و کنترل سیلاب امکان استفاده بیشتر از آب رودخانه ها را فراهم می نمایند. مهار سیلاب ها و آب‌های جاری به کمک احداث سد از امور زیربنائی در رشد و توسعه هر کشور از جمله ایران به شمار می آید.
 
در گذشته ایجاد سد عمدتاً با اهداف تأمین آب آشامیدنی و آبیاری مزارع کشاورزی بوده ولی امروز به دلیل نیاز به انرژی برق آبی و اهداف دیگر توسعه بیشتری یافته است. برآورد میزان ۲۰ میلیارد متر مکعب برداشت از آب‌های شیرین جهان خود دلیلی بر اهمیت سد سازی در دنیای امروز است. یکی دیگر از اهداف مهم سد سازی بهبود و توسعه شبکه آبیاری و کشاورزی زمین های پایین دست است. در کشورهایی مانند ایران که پراکندگی زمانی و مکانی بارندگی ها نامناسب است و ریزش های جوی در فصولی صورت می گیرد که شاید نیاز کمتری به آب باشد و یا قسمت اعظم نزولات در برخی مناطق متمرکز است، تنها راه چاره و مقابله با این مسئله احداث سد می-باشد و این امر به خصوص در کشورهای که متکی به کشاورزی هستند اجتناب ناپذیر است. احداث سد، کسب و کار و درآمد ملی به همراه دارد. در زمان حاضر شبکه های آبیاری وتامین آب کشاورزی در ایران باعث توسعه، بهبود و رونق اقتصادی مناطق شده است. یکی دیگر از اهداف عمده سد سازی استفاده از نیروی الکتریسیته است. 
 
استفاده از این منبع که ارزان ترین نوع انرژی در اغلب کشورهای دنیاست، بسته به نیاز و ویژگی های ساختمانی، اهداف متفاوتی دارد. امروزه احداث سد با هدف تولید برق آبی یک امر متداول بوده و کشورهای پیشرفته و حتی در حال رشد کمال استفاده را از این پتانسیل موجود می برند.
در صورت عدم توجه به شرایط ساختگاهی و ناکافی بودن مطالعات، خطر وقوع خرابی، سد را تهدید می کند. مطالعه آماری خرابی در سدهای خراب شده با توجه به وجود شباهاتی در شرایط، امکان ارائه راهکارهای مناسب در طراحی سدها توسط مهندسین را فراهم می کند. خرابی در سدها به اشکال مختلفی دیده می شود، شایع ترین علت شکت سدها خصوصاً در سال های اخیر فرسایش در اثر تراوش و یا رگاب بوده است. اصولاً بروز تراوش در سدهای خاکی امری اجتناب ناپذیر است. اما می بایست تراوش طوری مهار شود تا در مدت 50 الی 100 سال بهره برداری سد، نتواند به پایداری و ایمنی سد لطمه ای بزند. با وجود تمام پیشرفت هایی صورت گرفته در علم مهندسی ژئوتکنیک، معضل تراوش تا به امروز اصلی ترین مشکلی است که در سدها بروز می کند. 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول: کلیات 1
1-1- مقدمه 2
1-2- بیان مسئله 3
1-3- اهیمت و ضرورت تحقیق 5
1-4- متغییرهای تحقیق 8
1-5- متغییرهای تحقیق 8
1-5-1- هدف اصلی(کلی) تحقیق 8
1-5-2- اهداف فرعی(اختصاصی) 8
1-6- سوال های تحقیق 9
1-6-1- سوال اصلی تحقیق: 9
1-6-2- سوال های فرعی(ویژه) 9
1-7- فرضیه های تحقیق 9
1-8- تعریف واژه ها و اصطلاحات فنی و تخصصی ( به صورت مفهومی و عملیاتی) 10
1-8-1- تعاریف مفهومی 10
1-8-2- تعاریف عملیاتی 11
1-9- محدودیت های تحقیق 11
 
فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق 12
2-1- تئوری پدیده تراوش 13
2-1-1- مقدمه 13
2-1-2- جریان در محیط‌های متخلخل 13
2-1-3- تراوش حالت پایدار ایزوتروپیک ناهمگن 17
2-1-4- تراوش حالت پایدار، غیر ایزوتروپیک و ناهمگن 18
2-1-5- جریان یک بعدی 19
2-1-6- قانون دارسی در خاک‌های غیراشباع 21
2-1-7- ضریب نفوذپذیری خاک‌های غیراشباع 23
2-1-8- شرایط مرزی در مسائل آنالیز تراوش 26
مرز نفوذپذیر 27
2-1-8-1- ورودی‌ها و خروجی‌ها 27
2-1-8-2- سطح تراوش 28
2-1-8-3- خط تراوش 28
2-2- آمار سدسازی در کشورهای مختلف 28
2-2-1- خرابی سدها 31
2-2-2- آمار خرابی سدها 35
2-2-3- آمار دلایل مختلف خرابی سدها 41
2-2-4- علل افزایش تراوش 46
2-2-5- حجم مجاز و قابل قبول تراوش 48
2-2-6- عواقب سوء تراوش 51
2-3- مظالعات اخیر در زمینه تراوش 54
2-3-1- مطالعه اِرسایین(2006( 54
2-3-2- مطالعه می آ او و همکاران(2012) 56
2-3-3- مطالعه نورانی و همکاران(2012) 56
2-3-4- مطالعه پورکریمی و همکاران(2013) 57
2-3-5- مطالعه کمان به دست و دلواری(2013) 58
 
فصل 3: روش تحقیق 60
3-1- شبکه‌های عصبی مصنوعی 61
3-1-1- مقدمه 61
3-1-2- مدل ریاضی شبکه‌های عصبی 64
3-1-2-1- نرون 64
3-1-2-2- لایه‌های چند نرونی 67
3-1-3- شبکه‌های چند لایه 67
3-1-3-1- توابع محرک (تابع تبدیل) 69
3-1-4- آموزش شبکه و تنظیم پارامترها 72
3-2- سیستم استنتاج عصبی- فازی تطبیق پذیر (ANFIS) 73
3-2-1- تاریخچه منطق فازی 74
3-2-2- انواع سامانه‌های فازی 76
3-2-3- ساختار سامانه‌های فازی 77
3-2-4- سامانه عصبی- فازی‌ 80
3-3- معرفی سد ستارخان و بررسی داده های ابزار دقیق آن 82
3-3-1- مقدمه 82
3-3-2- موقعیت پروژه 83
3-3-3- مشخصات کلی پروژه 84
3-3-4- مصالح مورد استفاده در بدنه سد 85
3-3-4-1- مصالح مورد استفاده در هسته آب بند 85
3-3-4-2- مصالح مورد استفاده در لایه های فیلتر 85
3-3-4-3- مصالح مورد استفاده در لایه های زهکش 85
3-3-4-4- مصالح مورد استفاده در پوسته سنگریزه ای 86
3-3-4-5- مصالح مورد استفاده در لایه محافظ شیب های سراب و پایاب سد 86
3-3-5- ویژگی های زمین شناسی و ژئوتکنیکی ساختگاه سد ستارخان 87
3-3-5-1- زمین شناسی 87
3-3-5-2- ژئوتکنیک ساختگاه سد 88
3-3-5-3- سنگ تکیه گاه ها و زیر آبرفت 89
3-3-5-4- آبرفت پی 89
3-4- مطالعات ژئوتکنیک مرحله دوم 90
3-5- آببندی سد توسط پرده های آب بند بتن خمیری 92
3-6- ابزاربندی 93
3-6-1- پیزومترهای لوله باز 95
3-6-2- پیزومترهای تار (سیم) مرتعش 95
3-7- بررسی داده های ابزاردقیق در بدنه سد ستارخان 98
 
فصل 4:نتایج تحقیق 99
4-1- مقدمه 100
4-2- مجموعه داده‌ها 100
4-3- ساختار مدل شبکه عصبی پیشنهادی 102
4-4- ارزیابی و مقایسه عملکرد مدل‌ پیشنهادی 106
4-5- جمع بندی و نتیجه گیری 118
 
فصل 5:بحث، نتیجه گیری و پیشنهادها 119
5-1- مقدمه 120
5-2- نتایج 120
5-3- پیشنهادها 121
 
 
 
 
فهرست اشکال
شکل (2-1) عبور جریان در خاک های غیر اشباع 15
شکل (2-2) تغییرات ضریب نفوذپذیری در یک خاک غیر اشباع 18
شکل (2-3) تعادل استاتیکی و شرایط جریان رژیم پایدار در ناحیه با فشارهای حفرهای منفی 21
شکل (2-4) بررسی آزمایشگاهی قانون دارسی برای جریان آب در خاک‌های غیراشباع 23
شکل (2-5) مراحل غیراشباع شدن خاک بر اثر خروج تدریجی آب و کاهش درجه اشباع به جهت افزایش مکش ماتریک 24
شکل (2-6) اثر مکش ماتریک بر روی درجه اشباع 25
شکل (2-7) تغییرات ضریب نفوذپذیری و درصد رطوبت نسبت به مکش ماتریک 25
شکل (2-8) تغییرات ضریب نفوذپذیری بر حسب درصد رطوبت 26
شکل (2-9) مثال‌هایی از شرایط مرزی 27
شکل (2-10) مقایسه سدهای خاکی ساخته شده در هفت کشور دنیا(ICOLD, 2008) 29
شکل (2-11) مقایسه سدهای سنگریزهای ساخته شده در هفت کشور دنیا(ICOLD, 2008) 30
شکل (2-12) مقایسه سدهای وزنی ساخته شده در هفت کشور دنیا(ICOLD, 2008) 30
شکل (2-13) آمار سدهای ساخته شده در ایران(ICOLD, 2008) 31
شکل (2-14) تعداد موارد تخریب یا آسیب سدها در کشوهای مختلف (ICOLD, 2008) 36
شکل (2-15) تعداد موارد تخریب یا آسیب در سدهای ثبت شده در ICOLD 37
شکل (2-16) درصد موارد تخریب یا آسیب در سدهای ثبت شده در ICOLD 37
شکل (2-17) توزیع تعداد موارد تخریب یا آسیب نسبت به نوع پی در سدهای ثبت شده در ICOLD 38
شکل (2-18) توزیع درصد موارد تخریب یا آسیب نسبت به نوع پی در سدهای ثبت شده در ICOLD 39
شکل (2-19) توزیع تعداد نوع تخریب یا آسیب وارده در سدهای ثبت شده در ICOLD 40
شکل (2-20) توزیع درصد نوع تخریب یا آسیب وارده در سدهای ثبت شده در ICOLD 40
شکل (2-21) آمار خرابی در سدها ناشی از علل مختلف توسط میدل بروک 43
شکل (2-22) آمار خرابی در سدها ناشی از علل مختلف توسط گرونر 43
شکل (2-23) آمار خرابی در سدها ناشی از علل مختلف توسط  تاکاسی 44
شکل (2-24) آمار خرابی در سدها ناشی از علل مختلف توسط باب 44
شکل (2-25) آمار خرابی در سدها ناشی از علل مختلف توسط USCOLD (2008) 45
شکل (2-26) آمار خرابی در سدها ناشی از علل مختلف 45
شکل (3-1) نواحی اصلی یک سلول عصبی بیولوژیک 63
شکل (3-2) شمای یک نرون حسی 63
شکل (3-3) مدل نرون تک ورودی 65
شکل (3-4) مدل نرون با n ورودی را به همراه تابع تبدیل آن 66
شکل (3-5) مدل شبکه‌ای با یک لایه‌ی پنهان با S نرون و R ورودی 68
شکل (3-6) مدل شبکه‌ای با سه لایه‌ی پنهان به همراه R ورودی 68
شکل (3-7) نمودار تابع محرک خطی 69
شکل (3-8) نمودار تابع محرک آستانه‌ای دو مقداره حدی 70
شکل (3-9) نمودار تابع محرک زیگموئید 71
شکل (3-10) نمودار تابع محرک تانژانت هیپربولیکی 71
شکل (3-11) ساختار کلی یک سامانه استنتاج فازی 78
شکل (3-12) تعدادی از نمودارهای توابع عضویت مجموعه-های فازی 79
شکل (3-13) نمایی کلی از سد ستارخان 82
شکل (3-14) نقشه موقعیت سد ستارخان 83
شکل (3-15) نمایی از مرتفع ترین مقطع سد ستارخان 84
شکل (3-16) نمای شماتیک مقطع 170+0 97
شکل (3-17) نمای شماتیک مقطع 320+0 97
شکل (4-1) پراکندگی مقادیر فشار پیزومتریک داده های آموزش 113
شکل (4-2) پراکندگی مقادیر فشار پیزومتریک داده های آزمون 114
شکل (4-3) نمودار احتمال تجمعی مقادیر α 115
شکل (4-4) نمودار توزیع نرمال مقادیر α (a) آموزش  (b) آزمون 116
شکل (4-5) هیستوگرام مقادیر α   (a) آموزش   (b) آزمون 117
 
 
 
 
فهرست جداول
جدول (2-1) حجم تراوش، میزان خسارات و اقدامات اصلاحی در بعضی از سدها 49
جدول (2-2) توابع فعالیت بکار رفته در مطالعه ارسایین 55
جدول (4-1) پارامترهای آماری مربوط به داده‌های آموزش و آزمون 104
جدول (4-2) وزن های ارتباطی مدل ANN 105
جدول (4-3) ثابت‌های مدل ANN 105
جدول (4-4) تعریف پارامترهای آماری 107
جدول (4-5) ارزیابی عملکرد مدل‌های پیشنهاد شده توسط پارامترهای آماری برای دسته های مختلف داده‌های آموزش 107
جدول (4-6) ارزیابی عملکرد مدل پیشنهادشده توسط پارامترهای آماری برای داده‌های آزمون 118
 
 
 
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان

ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان

هدف از این پایان نامه ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات193
حجم420 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی

توضیحات کامل

این پایان نامه در مورد شبکه های اجتماعی و با عنوان ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان می باشد.علی رغم ممنوعیت شبکه های اجتماعی در ایران، تعداد قابل توجهی از کاربران ایرانی، عضو شبکه های اجتماعی فیلتر شده هستند. سایت خبری عصر ایران تعداد کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی فیس بوک را در داخل کشور 6 تا 12 میلیون نفر و رئیس فناوری و اطلاعات سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کشور نیز تعداد کاربران ایرانی فیس بوک را 17 میلیون نفر برآورد نموده است (شهابی و بیات، 1391: 64). 

 

 

با توجه به اهمیت شبکه های اجتماعی مجازی در عصر حاضر که با محبوبیت بی نظیر جهانی روبرو هستند و اینکه هر روز چندین هزار کاربر عضو این شبکه های اجتماعی مجازی می شود و همچنین با توجه به اینکه اکثریت کاربران شبکه های اجتماعی مجازی دانشجو می باشند و اکثریت دانشجویان عضو شبکه های اجتماعی مجازی می باشند و دانشجویان هم هم با توجه به محیطی که در آن قرار دارند و دسترسی آسان تر به اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی بهتر با سازوکارهای شبکه های اجتماعی مجازی آشنایی دارند

 

 

و همچنین با توجه به اینکه در دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشجویانی از اقوام مختلف و به خصوص قوم بلوچ در آن مشغول به تحصیل می باشند، موضوع رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی را انتخاب کرده ایم. پس در تحقیق حاضر به دنبال بررسی رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان می باشیم و فرضیه اصلی تحقیق این می باشد که آیا شبکه های اجتماعی که از وسایل ارتباطی جدید و بعدی از جهانی شدن در حوزه ارتباطات می باشند رابطه ای با هویت جمعی دانشجویان دارند یا اینکه این شبکه های اجتماعی رابطه خنثی ای با هویت جمعی دارند.

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

1- فصل اول: کلیات                                                   1
1-1-مقدمه                   2
1-2-بیان مساله               4
1-3-اهداف تحقیق         7
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق                                         7
1-5- تعاریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی                        9

 

 

 

2- فصل دوم: چارچوب نظری و تجربی تحقیق   10
2-1- پیشینه تحقیق          11
2-1- 1-مطالعات انجام شده داخلی                                    11
2-1-2- مطالعات انجام شده خارجی                                  14
2-1- 3-جمع بندی پیشینه تحقیق                                       17
2-2- مبانی نظری           18
2-2-1- هویت               18
2-2-1-1- هویت اجتماعی                                               19
2-2-1-2 کنش متقابل نمادین                                           20
2-2-1-3- سایر نظریه پردازان                                             21
2-2-2- شبکه های اجتماعی مجازی                                    23
2-2-3- شبکه های اجتماعی مجازی و هویت                       25
2-2-3-1- بری ولمن         25
2-2-3-2-آنتونی گیدنز     26
2-2-3-3- رولند رابرتسون                                                   27
2-2-3-4- مالکوم واتزر     28
2-2-3-5- مانوئل کاستلز  30
2-2-3-6- حوزه عمومی هابرماس                                      31
2-2-3-7- نظریه کاشت    31
2-2-3-8-نظریه استفاده و رضامندی                                     32
2-2-3-9- فیس بوک و هویت                                             32
2-3- چارچوب نظری تحقیق                                                34
2-4- فرضیه های تحقیق       37

 

 

 

3-فصل سوم: روش شناسی                                              39
3-1- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات                                 40
3-2- تعاریف مفاهیم           40
3-2-1- تعاریف مفهومی متغیرهای تحقیق                         40
3-2-2- تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق                           43
3-3- سنجش                    48
3-3-1 طیف لیکرت          48
3-4- اعتبار و پایایی           49
3-5- جامعه آماری و حجم نمونه                                         50
3-6- مراحل انتخاب نمونه                                                   50
3-7- ابزار های تحلیل داده ها                                               52

 

 


4- فصل چهارم:یافته های تحقیق                                 53
4-3-وضعیت تأهل پاسخگویان
جدول شماره (4-3) توزیع پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل
4-4-تحصیلات پاسخگویان
جدول شماره (4-4) توزیع پاسخگویان برحسب تحصیلات
4-5-دانشکده
جدول شماره (4-5) توزیع پاسخگویان به تفکیک دانشکده
4-6-میزان درآمد پاسخگویان
جدول شماره (4-6) توزیع پاسخگویان برحسب میزان درآمد خانوار
4-7-تعلق داشتن به طبقه
جدول شماره (4-7). توزیع پاسخگویان به تفکیک تعلق داشتن به طبقه
4-8-قومیت پاسخگویان
جدول شماره (4-8) توزیع پاسخگویان برحسب قومیت
4-9-میزان استفاده از اینترنت
جدول شماره (4-9) توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان استفاده از اینترنت
4-10-عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-10) توزیع پاسخگویان برحسب عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
4-11-میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-11) توزیع پاسخگویان برحسب میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
4-12-سابقه عضویت از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-12) توزیع پاسخگویان برحسب سابقه عضویت در شبکه های اجتماعی
4-13-تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-13). توزیع پاسخگویان برحسب تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی
4-14-میزان احساس آزادی در شبکه های اجتماعی مجازی
4-15-نوع استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-15). توزیع پاسخگویان برحسب نوع استفاده از شبکه های اجتماعی
4-16-نوع صفحات ایجاد شده و نوع اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
جدول شماره (4-16) توزیع پاسخگویان برحسب اشتراک و نوع صفحات ایجاد شده در شبکه های اجتماعی
4-17-نوع لایک و کامنت
جدول شماره (4-17). توزیع پاسخگویان برحسب نوع لایک و کامنت در شبکه های اجتماعی
4-18-نوع گروه ها و تالارها
جدول شماره (4-18). توزیع پاسخگویان برحسب نوع عضویت در گروه ها و تالارها در شبکه های اجتماعی
-19-نوع مخاطب
جدول شماره (4-19). توزیع پاسخگویان برحسب نوع مخاطبان در شبکه های اجتماعی
-20-نوع اخبار در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-20) نوع اخبار پاسخگویان در شبکه های اجتماعی مجازی
4-21-میزان تعلق به هویت ملی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-21-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی
4-22- میزان تعلق به هویت قومی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-22-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی
4-23-میزان تعلق به هویت مذهبی
جدول شماره (4-23-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی به تفکیک گویه
میزان را دارند.
جدول شماره (4-23-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی
4-24-میزان تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-1). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-2). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
4-25-رابطه بین ابعاد هویت جمعی (هویت ملی، قومی، مذهبی و جهانی)
4-26-رابطه بین ابعاد هویت ملی
جدول (4-26) رابطه بین ابعاد هویت ملی
4-27-رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
جدول (4-27) رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
-رابطه بین ابعاد هویت قومی
4-2- آزمون فرضیات          82

 

 


5- فصل پنجم: نتیجه گیری                                          
5-1- بحث و نتیجه گیری   112
5-2- پیشنهادات                118

 

 

منابع                                

پیوست                             


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود