رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی
The relationship between virtual social networks and collective identity
هدف از این پایان نامه بررسی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی دانشجویان می باشد
تعداد صفحات | 193 |
حجم | 420 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
از آنجا که ارتباطات، اعم از فردی و اجتماعی، سنتی یا مدرن، نقش بسزایی در شکل گیری هویت دارند، بالطبع، تحول در نظام های ارتباطی می تواند دگرگونی های عمده ای در روند تکوین هویت ایجاد کند. به طور کلی رسانه های نوین ارتباطی فرصت های نوینی را در جهت تعامل خود و شبکه و فرایند شکل گیری هویت به وجود آورده اند و این رسانه های نوین می توانند تأثیرات مثبت و منفی زیادی بر هویت افراد ایجاد کنند.
از آنجایی که شبکه های اجتماعی مجازی تحول عمیقی در ارتباطات بین مردم ایجاد کرده است و کاربران را قادر کرده است با افرادی دیگر از کشور های با فرهنگ های متفاوت ارتباط برقرار کند و به تعامل و گفتگو و تبادل اطلاعات بپردازد و همچنین اینکه شبکه های اجتماعی مجازی کاربردهای متفاوتی که توسط خود اینترنت، وبلاگها، ایمیل و ... را که جداگانه هر کدام به کاربران ارائه می دادند را یک جا جمع کرده و همه این کارکردها و کاربردها را شاید هم بیشتر از اینها به کاربران خود ارائه می دهد.
این فناوری های نوین ارتباطی که شبکه های اجتماعی مجازی یکی از مهمترین آنها می باشد مرزهای سنتی و فرضی جغرافیایی و زمانی را درهم شکسته و افراد را از بند مرزها رها ساخته است. به طور کلی می توان گفت که استفاده از این فناوری های نوین بخصوص در بین جوانان و نوجوانان های تأثیرات عمیقی بر ارزش های این جوانان و نوجوانان گذاشته و باعث تغییراتی در هویت و سبک زندگی این گروه سنی شده است. پژوهش حاضر با هدف رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی (ملی، قومی، مذهبی وجهانی) انجام شده است.
فهرست مطالب
1- فصل اول: کلیات 1
1-1-مقدمه 2
1-2-بیان مساله 4
1-3-اهداف تحقیق 7
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 7
1-5- تعاریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی 9
2- فصل دوم: چارچوب نظری و تجربی تحقیق 10
2-1- پیشینه تحقیق 11
2-1- 1-مطالعات انجام شده داخلی 11
2-1-2- مطالعات انجام شده خارجی 14
2-1- 3-جمع بندی پیشینه تحقیق 17
2-2- مبانی نظری 18
2-2-1- هویت 18
2-2-1-1- هویت اجتماعی 19
2-2-1-2 کنش متقابل نمادین 20
2-2-1-3- سایر نظریه پردازان 21
2-2-2- شبکه های اجتماعی مجازی 23
2-2-3- شبکه های اجتماعی مجازی و هویت 25
2-2-3-1- بری ولمن 25
2-2-3-2-آنتونی گیدنز 26
2-2-3-3- رولند رابرتسون 27
2-2-3-4- مالکوم واتزر 28
2-2-3-5- مانوئل کاستلز 30
2-2-3-6- حوزه عمومی هابرماس 31
2-2-3-7- نظریه کاشت 31
2-2-3-8-نظریه استفاده و رضامندی 32
2-2-3-9- فیس بوک و هویت 32
2-3- چارچوب نظری تحقیق 34
2-4- فرضیه های تحقیق 37
3-فصل سوم: روش شناسی 39
3-1- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات 40
3-2- تعاریف مفاهیم 40
3-2-1- تعاریف مفهومی متغیرهای تحقیق 40
3-2-2- تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 43
3-3- سنجش 48
3-3-1 طیف لیکرت 48
3-4- اعتبار و پایایی 49
3-5- جامعه آماری و حجم نمونه 50
3-6- مراحل انتخاب نمونه 50
3-7- ابزار های تحلیل داده ها 52
4- فصل چهارم:یافته های تحقیق 53
4-3-وضعیت تأهل پاسخگویان
جدول شماره (4-3) توزیع پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل
4-4-تحصیلات پاسخگویان
جدول شماره (4-4) توزیع پاسخگویان برحسب تحصیلات
4-5-دانشکده
جدول شماره (4-5) توزیع پاسخگویان به تفکیک دانشکده
4-6-میزان درآمد پاسخگویان
جدول شماره (4-6) توزیع پاسخگویان برحسب میزان درآمد خانوار
4-7-تعلق داشتن به طبقه
جدول شماره (4-7). توزیع پاسخگویان به تفکیک تعلق داشتن به طبقه
4-8-قومیت پاسخگویان
جدول شماره (4-8) توزیع پاسخگویان برحسب قومیت
4-9-میزان استفاده از اینترنت
جدول شماره (4-9) توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان استفاده از اینترنت
4-10-عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-10) توزیع پاسخگویان برحسب عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
4-11-میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-11) توزیع پاسخگویان برحسب میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
4-12-سابقه عضویت از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-12) توزیع پاسخگویان برحسب سابقه عضویت در شبکه های اجتماعی
4-13-تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-13). توزیع پاسخگویان برحسب تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی
4-14-میزان احساس آزادی در شبکه های اجتماعی مجازی
4-15-نوع استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-15). توزیع پاسخگویان برحسب نوع استفاده از شبکه های اجتماعی
4-16-نوع صفحات ایجاد شده و نوع اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
جدول شماره (4-16) توزیع پاسخگویان برحسب اشتراک و نوع صفحات ایجاد شده در شبکه های اجتماعی
4-17-نوع لایک و کامنت
جدول شماره (4-17). توزیع پاسخگویان برحسب نوع لایک و کامنت در شبکه های اجتماعی
4-18-نوع گروه ها و تالارها
جدول شماره (4-18). توزیع پاسخگویان برحسب نوع عضویت در گروه ها و تالارها در شبکه های اجتماعی
-19-نوع مخاطب
جدول شماره (4-19). توزیع پاسخگویان برحسب نوع مخاطبان در شبکه های اجتماعی
-20-نوع اخبار در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-20) نوع اخبار پاسخگویان در شبکه های اجتماعی مجازی
4-21-میزان تعلق به هویت ملی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-21-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی
4-22- میزان تعلق به هویت قومی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-22-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی
4-23-میزان تعلق به هویت مذهبی
جدول شماره (4-23-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی به تفکیک گویه
میزان را دارند.
جدول شماره (4-23-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی
4-24-میزان تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-1). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-2). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
4-25-رابطه بین ابعاد هویت جمعی (هویت ملی، قومی، مذهبی و جهانی)
4-26-رابطه بین ابعاد هویت ملی
جدول (4-26) رابطه بین ابعاد هویت ملی
4-27-رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
جدول (4-27) رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
-رابطه بین ابعاد هویت قومی
4-2- آزمون فرضیات 82
5- فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1- بحث و نتیجه گیری 112
5-2- پیشنهادات 118
منابع
پیوست
هدف از این پایان نامه ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow می باشد
تعداد صفحات | 162 |
حجم | 3172 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | رشته فناوری اطلاعات (IT) |
SDN یا شبکههای نرمافزارمحور سعی دارند هوشمندی شبکهها را بیشتر کرده و با انتقال بخش کنترل دادهها از سوئیچ و روتر سختافزاری به لایههای نرمافزاری مجازی شبکه و بهرهگیری از یک کنترلر نرمافزاری متمرکز، قابلیتهایی مانند برنامهریزی، مقیاسپذیری، انعطافپذیری، خودکارسازی، هوشمندی و توسعه نرمافزاری شبکه توسط سازمانها را فراهم کنند[9]. بر خلاف Social networks شبکه های Community Network (آنلاین و آفلاین) از دیدگاه انسان شناسی جالب تر هستند. زیرا به نظر میرسد مردم در تمامی جهات زندگی با یکدیگر ارتباطی نداشته باشند.
ساختار پایان نامه در مورد sdn شامل پنج فصل به شرح زیر می باشد :
• فصل اول در خصوص بیان کلیات پژوهش و چرایی و چگونگی انجام آن می باشد.
• فصل دوم به ادبیات موضوعی اختصاص دارد و مفاهیمی چون شبکه های اجتماعی (CN) ، شبکه های مش بی سیم (WMN) ، شبکه های نرم افزار محور (SDN) و پروتکل OpenFlow مورد بررسی قرار می گیرد و معماری و نحوه ی عملکرد و چالشهای پیش روی آنها ،به تفصیل بررسی می شوند.
• فصل سوم مربوط به روش پژوهش بوده و به ارائه ی چارچوبی برای برپایه بستر آزمایشگاهی شبکه ها اجتماعی همراه با امکان آزمایش بر روی L2 در آن می پردازد و درباره ی ابزارهای مناسب برای این پیاده سازی این ساختار بحث می کند.
• فصل چهارم مختص ارزیابی است که اولا معماری ارائه شده را از نظر درستی عملکرد ، انجام درست وظایف و همچنین کارایی سیستم بررسی و نقاط ضعف و قوت آن را بیان کرده و سپس بیان می کنیم که این معماری چگونه قادر به رفع چالش های گفته شده در فصل 2 خواهد بود.
• فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات آتی برای کارهای آتی می باشد.
فهرست مطالب
فصل اول : مقدمه 1
1.1 مقدمه 2
1.2 طرح مسئله 4
1.3 ضرورت تحقیق 4
1.4 سوالات تحقیق 6
1.5 محدوده ی پژوهش 6
1.6 فرضیات تحقیق 7
1.7 نوآوری های تحقیق 8
1.8 ساختار پایان نامه 8
فصل دوم : ادبیات و پیشینه ی تحقیق 10
2.1 مقدمه 8
2.2 زیرساخت یک شبکه 8
2.2.1 شبکه ها ی کامپیوتری را می توان بر اساس سه ویژگی متفاوت تقسیم نمود : 9
2.2.2 تجهیزات شبکه 14
2.3 شبکه های اجتماعی 16
2.3.1 خصوصیات و عملکرد شبکه های اجتماعی 19
2.4 رسانه های اجتماعی 21
2.4.1 ویژگی های رسانه های اجتماعی 21
2.4.2 انواع رسانههای اجتماعی 22
2.5 تفاوت Social Network و Community Network 23
2.5.1 Social networks 23
2.5.2 Community Network 24
2.6 شبکه های ارتباط بی سیم 26
2.6.1 شبکه های مش بی سیم 26
2.6.2 نقش شبکه های بیسیم مش در شبکه های اجتماعی 31
2.7 آزمایشگاه اجتماعی 32
2.8 محدودیت فناوری شبکه های کنونی 35
2.8.1 پیچیدگی های منتهی به کاهش درآمد 37
2.8.2 سیاست های متناقض 38
2.8.3 فقدان مقیاس پذیری 38
2.8.4 وابستگی به فروشنده 39
2.9 شبکه های نرم افزار محور 39
2.9.1 تاریخچه ی شبکه های نرم افزار محور 40
2.9.2 شبکه های نرم افزار محور 45
2.9.3 معماری SDN : 50
2.10 پروتکل OpenFlow 55
2.10.1 FlowTable 60
2.10.2 Open Flow Switch 61
2.10.3 کنترل کننده 63
2.10.4 حالت های برنامه های کنترلی OpenFlow 66
2.10.5 کاربرد های Open Flow 67
2.10.6 Openflow 69
2.10.7 معماری منطقی سوئیچ 69
2.10.8 مولفههای جدول جریان داده 71
2.10.9 مولفه فیلدهای تطبیق داه شده ورودی یک جدول شامل فیلدهای ضروری زیر است: 71
2.10.10 فیلدهای زیر ممکن است پشتیبانی شوند: 72
2.10.11 مشخصات Openflow کارهای زیر را انجام می دهد: 74
2.10.12 دستورالعملها 4 نوع هستند: 75
2.10.13 خط لوله جدول جریان داده 76
2.10.14 ساختار پروتکل Openflow 78
2.11 مقایسه ی معماری شبکه های نرم افزار محور با معماری فعلی شبکه های کامپیوتری 80
2.12 موانع 82
2.13 چالش ها 83
2.13.1 شبکه های مش بی سیم 83
2.13.2 شبکه های اجتماعی و بستر های آزمایشی شبکه های اجتماعی 84
2.14 کار مرتبط 86
2.14.1 SDN در شبکه های مش بی سیم 87
2.14.2 SDN در محیط های ناهمگن و روستایی 89
2.14.3 SDN در شبکه های تلفن همراه 90
2.15 نتیجه گیری 91
فصل سوم : روش تحقیق 93
3.1 مرور کلی و توصیف ساختار 68
3.1.2 تصمیم گیری 69
3.2 پیاده سازی معماری 79
3.2.1 poxy ، یک پروکسی برای کنترل کننده ی pox of. 80
3.2.2 openVswitch 84
3.2.3 OpenDayLight 85
3.2.4 نرم افزار خارجی 87
3.2.5 آزمایشات L2 در جامعه آزمایشگاه 90
3.3 نتیجه گیری 95
فصل چهارم : ارزیابی 97
4.1 مقدمه 90
4.2 ارزیابی 90
4.2.1 ارزیابی عملکرد 90
4.2.2 تجزیه و تحلیل عملکرد 91
4.2.3 سربار ارتباطات 92
4.3 بحث 96
4.3.1 مقابله با چالش ها 96
4.3.2 مشخصات توزیع شده در این معماری 98
4.4 نتیجه گیری 99
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات 99
5.1 نتیجه گیری 98
5.1.1 محدودیت های تحقیق 100
5.2 کارهای آتی 102
5.2.1 تعمیم معماری ارائه شده برای شبکه های اجتماعی CN و WMN ها 103
منابع و مآخذ 105
فهرست جدول ها
جدول 2.1 مدل مرجع OSI به همراه پروتکل های قابل اجرا در هر لایه 10
جدول 2.2 مدل مرجع OSI و تجهیزات SDN پیاده سازی شده بر روی این مدل 39
جدول 2.3 پیغام های ورودیهای جریان داده در جداول جریان داده 58
جدول 2.4 مقایسه ی معماری شبکه های نرم افزار محور با معماری فعلی شبکه های کامپیوتری 60
فهرست شکل ها
شکل 2.1 ساختار اجتماعی Social Network 19
شکل 2.2 ساختار اجتماعی Community Network 20
شکل 2.3 ترسیمی از معماری شبکه مش 22
شکل 2.4 نوعی از معماری WMN 25
شکل 2.5 معماری آزمایشگاه اجتماعی 26
شکل 2.6 نگاه انتزاعی به مفهوم آزمایشگاه اجتماعی 27
شکل 2.7 معماری عمودی تجهیزات فعلی شبکه 34
شکل 2.8 معماری افقی تجهیزات شبکه ی SDN 35
شکل 2.9 شمایی از SDN 36
شکل 2.10 ساختار منطقی SDN 38
شکل 2.11 SDN Domain 40
شکل 2.12 اجزای سازنده ی Open Flow 42
شکل 2.13 نمونه ای از شبکه Openflow enabled switch 43
شکل 2.14 فیلد های یک Flow Table 44
شکل 2.15 هدر یک سوئیچ Type0 47
شکل 2.16 معماری منطقی سوئیچ 51
شکل 2.17 خط لوله ی جریان داده 56
شکل 3.1 ساختار کلی معماری 68
شکل 3.2 استقرار OpenVswitch 70
شکل 3.3 استقرار کنترلر 71
شکل 3.4 دو روش ممکن برای دستیابی به اتصالات L2 72
شکل 3.5 نحوه ی صحیح برقراری اتصالات رابط های شبکه ی محلی و مدیریتی 74
شکل 3.6 بقراری اتصال با کنترل کننده 75
شکل 3.7 استقرار پروکسی کنترلر 76
شکل 3.8 ساختار نهایی بستر آزمایشگاهی 77
شکل 3.9 پیاده سازی بخش های اصلی ساختار 82
شکل 3.10 استقرار و پیاده سازی نرم افزار های کنترلر و مدیریت گره ی Confine 83
شکل 3.11 برقراری ارتباط با گره های جامعه توسط پروتکل و اتصالات Batman–adv 84
شکل 3.12 دیدگاه کاربر از توپولوژی 86
شکل 3.13 دیاگرام سلسله مراتبی نحوه ی گردش کار معماری 87
شکل 3.14 دیاگرام همکاری نحوه ی گردش کار معماری 88
شکل 4.1 واسط کاربری OpenDayLight 91
شکل 4.2 دو نقطه اصلی در ایجاد سربار های ارتباطی 93
شکل 4.3 معماری سرور بستر آزمایشی 93
شکل 4.4 معماری گره ی بستر آزمایشی 94
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برقمخابرات بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه تخصیص منابع در سیستم های بی سیم مشارکتی مدیریت منابع در دسترس شبکه به منظور بهبود کارایی شبکه
تعداد صفحات | 138 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | |
دسته بندی | مهندسی برق |
هدف از این پایان نامه پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی می باشد
تعداد صفحات | 138 |
حجم | 2 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مهندسی عمران |
هدف از این پایان نامه ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان می باشد
تعداد صفحات | 193 |
حجم | 420 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی |
این پایان نامه در مورد شبکه های اجتماعی و با عنوان ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان می باشد.علی رغم ممنوعیت شبکه های اجتماعی در ایران، تعداد قابل توجهی از کاربران ایرانی، عضو شبکه های اجتماعی فیلتر شده هستند. سایت خبری عصر ایران تعداد کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی فیس بوک را در داخل کشور 6 تا 12 میلیون نفر و رئیس فناوری و اطلاعات سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کشور نیز تعداد کاربران ایرانی فیس بوک را 17 میلیون نفر برآورد نموده است (شهابی و بیات، 1391: 64).
با توجه به اهمیت شبکه های اجتماعی مجازی در عصر حاضر که با محبوبیت بی نظیر جهانی روبرو هستند و اینکه هر روز چندین هزار کاربر عضو این شبکه های اجتماعی مجازی می شود و همچنین با توجه به اینکه اکثریت کاربران شبکه های اجتماعی مجازی دانشجو می باشند و اکثریت دانشجویان عضو شبکه های اجتماعی مجازی می باشند و دانشجویان هم هم با توجه به محیطی که در آن قرار دارند و دسترسی آسان تر به اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی بهتر با سازوکارهای شبکه های اجتماعی مجازی آشنایی دارند
و همچنین با توجه به اینکه در دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشجویانی از اقوام مختلف و به خصوص قوم بلوچ در آن مشغول به تحصیل می باشند، موضوع رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی را انتخاب کرده ایم. پس در تحقیق حاضر به دنبال بررسی رابطه شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان می باشیم و فرضیه اصلی تحقیق این می باشد که آیا شبکه های اجتماعی که از وسایل ارتباطی جدید و بعدی از جهانی شدن در حوزه ارتباطات می باشند رابطه ای با هویت جمعی دانشجویان دارند یا اینکه این شبکه های اجتماعی رابطه خنثی ای با هویت جمعی دارند.
فهرست مطالب
1- فصل اول: کلیات 1
1-1-مقدمه 2
1-2-بیان مساله 4
1-3-اهداف تحقیق 7
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 7
1-5- تعاریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی 9
2- فصل دوم: چارچوب نظری و تجربی تحقیق 10
2-1- پیشینه تحقیق 11
2-1- 1-مطالعات انجام شده داخلی 11
2-1-2- مطالعات انجام شده خارجی 14
2-1- 3-جمع بندی پیشینه تحقیق 17
2-2- مبانی نظری 18
2-2-1- هویت 18
2-2-1-1- هویت اجتماعی 19
2-2-1-2 کنش متقابل نمادین 20
2-2-1-3- سایر نظریه پردازان 21
2-2-2- شبکه های اجتماعی مجازی 23
2-2-3- شبکه های اجتماعی مجازی و هویت 25
2-2-3-1- بری ولمن 25
2-2-3-2-آنتونی گیدنز 26
2-2-3-3- رولند رابرتسون 27
2-2-3-4- مالکوم واتزر 28
2-2-3-5- مانوئل کاستلز 30
2-2-3-6- حوزه عمومی هابرماس 31
2-2-3-7- نظریه کاشت 31
2-2-3-8-نظریه استفاده و رضامندی 32
2-2-3-9- فیس بوک و هویت 32
2-3- چارچوب نظری تحقیق 34
2-4- فرضیه های تحقیق 37
3-فصل سوم: روش شناسی 39
3-1- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات 40
3-2- تعاریف مفاهیم 40
3-2-1- تعاریف مفهومی متغیرهای تحقیق 40
3-2-2- تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 43
3-3- سنجش 48
3-3-1 طیف لیکرت 48
3-4- اعتبار و پایایی 49
3-5- جامعه آماری و حجم نمونه 50
3-6- مراحل انتخاب نمونه 50
3-7- ابزار های تحلیل داده ها 52
4- فصل چهارم:یافته های تحقیق 53
4-3-وضعیت تأهل پاسخگویان
جدول شماره (4-3) توزیع پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل
4-4-تحصیلات پاسخگویان
جدول شماره (4-4) توزیع پاسخگویان برحسب تحصیلات
4-5-دانشکده
جدول شماره (4-5) توزیع پاسخگویان به تفکیک دانشکده
4-6-میزان درآمد پاسخگویان
جدول شماره (4-6) توزیع پاسخگویان برحسب میزان درآمد خانوار
4-7-تعلق داشتن به طبقه
جدول شماره (4-7). توزیع پاسخگویان به تفکیک تعلق داشتن به طبقه
4-8-قومیت پاسخگویان
جدول شماره (4-8) توزیع پاسخگویان برحسب قومیت
4-9-میزان استفاده از اینترنت
جدول شماره (4-9) توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان استفاده از اینترنت
4-10-عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-10) توزیع پاسخگویان برحسب عضویت در شبکه های اجتماعی مجازی
4-11-میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-11) توزیع پاسخگویان برحسب میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
4-12-سابقه عضویت از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-12) توزیع پاسخگویان برحسب سابقه عضویت در شبکه های اجتماعی
4-13-تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-13). توزیع پاسخگویان برحسب تعداد دوستان در شبکه های اجتماعی
4-14-میزان احساس آزادی در شبکه های اجتماعی مجازی
4-15-نوع استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-15). توزیع پاسخگویان برحسب نوع استفاده از شبکه های اجتماعی
4-16-نوع صفحات ایجاد شده و نوع اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
جدول شماره (4-16) توزیع پاسخگویان برحسب اشتراک و نوع صفحات ایجاد شده در شبکه های اجتماعی
4-17-نوع لایک و کامنت
جدول شماره (4-17). توزیع پاسخگویان برحسب نوع لایک و کامنت در شبکه های اجتماعی
4-18-نوع گروه ها و تالارها
جدول شماره (4-18). توزیع پاسخگویان برحسب نوع عضویت در گروه ها و تالارها در شبکه های اجتماعی
-19-نوع مخاطب
جدول شماره (4-19). توزیع پاسخگویان برحسب نوع مخاطبان در شبکه های اجتماعی
-20-نوع اخبار در شبکه های اجتماعی مجازی
جدول شماره (4-20) نوع اخبار پاسخگویان در شبکه های اجتماعی مجازی
4-21-میزان تعلق به هویت ملی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-21-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت ملی
4-22- میزان تعلق به هویت قومی
جدول شماره (4-22-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی به تفکیک گویه
جدول شماره (4-22-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت قومی
4-23-میزان تعلق به هویت مذهبی
جدول شماره (4-23-1). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی به تفکیک گویه
میزان را دارند.
جدول شماره (4-23-2). توزیع پاسخگویان برحسب میزان تعلق به هویت مذهبی
4-24-میزان تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-1). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
جدول شماره (4-24-2). توزیع پاسخگویان برحسب تعلق به هویت جهانی
4-25-رابطه بین ابعاد هویت جمعی (هویت ملی، قومی، مذهبی و جهانی)
4-26-رابطه بین ابعاد هویت ملی
جدول (4-26) رابطه بین ابعاد هویت ملی
4-27-رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
جدول (4-27) رابطه بین ابعاد هویت مذهبی
-رابطه بین ابعاد هویت قومی
4-2- آزمون فرضیات 82
5- فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1- بحث و نتیجه گیری 112
5-2- پیشنهادات 118
منابع
پیوست